Předem se omlouvám, pokud sem tohle téma vůbec nepatří, ale nevěděl jsem, zda ho sem vůbec zařadit... (Myslím tím tedy do sekce s počasím).....
Můj dotaz je poměrně jednoduchý, ale řešení složité nebo neexistující...
Jako téměř každý nahráváme na youtube videa z bouřek atd... Já to dělal po celou dobu také, dokud se mi nestala jedna věc...
Dělá mi to už asi 5 dní, že když kliknu na ,,nahrát video", tak se to tak moc dlouho načítá, že to pak stejně nahlásí chybu připojení, zobrazení nebo celkově že server nefunguje.
1) Napřed jsem tedy vymazal všechny cookie atd...
Problém ale pokračoval stejně.
2) Zkusil jsem to na všech prohlížečích, co v PC mám (tedy Google chrome, Mozilla Firefox a Internet Explorer)...
3) Poté jsem zkoušel přejít opět na starý vzhled youtube, ale ani to nepomohlo...
4) Zkusil jsem také jít na druhý počítač nebo notebook, ale bez úspěchu. Říkal jsem si tedy, že to určitě bude chyba v naší síti a připojení.
5) Ale jakmile jsem šel k babičce, která má samostatnou síť - tedy internet nemá spojený s námi, a zjistil jsem, že tam to dělá úplně to samé, vzdal jsem to.
Ovšem já potřebuji a spíše chci nahrát videa na youtube, ale nejde to tam, tam ani tam...
Mám tedy podezřívat firmu nebo společnost, u které máme my i babička internet připojen?? Nebo jak to je?
Funguje Vám to?
Děkuji moc...
Nahrávání videí na youtube
- DavidDizzer
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 srp 2011 13:51
- Bydliště: Holešov
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, Viem, že niektorí ľudia, ktorí majú Windows 7 majú tvoj problém
Skús reštartovať modem
Robil si niekedy nejaké nastavenia s pripojením na internet? (proxy, zabezpečenie...,)
Môhol by to spôsobovať nejaký malware - takže prejsť počítač antiwírusom
Skús počítač prečistiť pomocou programu cleaner
Máš miestneho poskytovateľa internetu, alebo celoplošného?
Skús reštartovať modem
Robil si niekedy nejaké nastavenia s pripojením na internet? (proxy, zabezpečenie...,)
Môhol by to spôsobovať nejaký malware - takže prejsť počítač antiwírusom
Skús počítač prečistiť pomocou programu cleaner
Máš miestneho poskytovateľa internetu, alebo celoplošného?
A čo sa týka tvojej otázky, či je možné, aby bola chyba v poskytovateľovi internetu - je to tak isto možné, skús sa opýtať i iných známych, či majú rovnaký problém.
Ale šte by som chcel niečo povedať k tomu cleaneru:
Ak máš v počítači súbory, ktoré si už dlho neotvoril, môže sa stať, že o ne prídeš. Takže za použtie cleanera neručím, avšak tvoj problém by to mohlo vyriešiť.
Pred použitím teda pokiaľ možno zálohovať súbory, na ktorých Ti záleží
Ale šte by som chcel niečo povedať k tomu cleaneru:
Ak máš v počítači súbory, ktoré si už dlho neotvoril, môže sa stať, že o ne prídeš. Takže za použtie cleanera neručím, avšak tvoj problém by to mohlo vyriešiť.
Pred použitím teda pokiaľ možno zálohovať súbory, na ktorých Ti záleží
- DavidDizzer
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 srp 2011 13:51
- Bydliště: Holešov
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče Antimalwaru, spywaru atd... to jsem dělal... (nedávno)...
CClener, pokud myslíš tento program, jsem také čistil - pročistil tím veškeré věci spojené s internetem, takže tam problém nevidím.
Co se týče zabezpečení, tak to jsem zkoušel několikrát (podle návodů)... Proxy nejspíš také, akorát nyní nevím, co tím přesně myslíš - co s nimi...
Vůbec tedy nevím, co dělat
Udělal jsem prakticky vše, co je možné... (nic jiného mě opravdu už nenapadá)
CClener, pokud myslíš tento program, jsem také čistil - pročistil tím veškeré věci spojené s internetem, takže tam problém nevidím.
Co se týče zabezpečení, tak to jsem zkoušel několikrát (podle návodů)... Proxy nejspíš také, akorát nyní nevím, co tím přesně myslíš - co s nimi...
Vůbec tedy nevím, co dělat
Udělal jsem prakticky vše, co je možné... (nic jiného mě opravdu už nenapadá)
To, že to může způsobovat chyba nebo záměr tvého (i babičky) poskytovatele internetu, se nedá vyloučit... Může být buď nějakým způsobem blokovaný přístup na youtube při nahrávání videa nebo to provider blokuje záměrně - měl by tě ale o tom informovat. Takže můžeš zkusit (pokud už jsi vyzkoušel všechny dostupné možnosti a jsi si jistý, že se nejedná o chybu na tvých zařízeních) kontaktovat tvého providera a zeptat se ho, zda nedochází k nějaké blokaci.
- DavidDizzer
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 srp 2011 13:51
- Bydliště: Holešov
- Kontaktovat uživatele:
Ano, zkusil jsem opravdu vše - už jen ten babiččin internet nasvědčuje tomu, že se nejedná o normální závadu, a proto, jak půjdu platit internet, tak jim to vše vysvětlím a zeptám se. Pokud i přesto nic nepomůže, už nevím, na koho se obrátit. Ale to trochu předbíhám.
Zatím díky všem, Ahoj
Zatím díky všem, Ahoj